Na vrh

REKLAMACIJE

Opravičujemo se Vam, če je dostavljen izdelek bil poškodovan ali okvarjen.

V primeru, da škodo odkrijete ob dostavi, Vas prosimo, da blago sprejmete in na dobavnici zabeležite, da je blago kazalo škodo, ki je nastala ob prevozu. Ne priporočamo Vam, da zavrnete prevzem blaga, ker poteka obdelava reklamacije (npr. razpošiljanje nadomestnih delov) praviloma hitreje kot obdelava novega naročila. Prosimo Vas, da odprete embalažo in nas obvestite o škodi.

Če po odprtju embalaže odkrijete škodo (škoda, ki je nastala ob prevozu ali pomanjkljivo kakovost) ali opazite, da manjka nekaj delov, nas prosim obvestite preko elektronske pošte ali telefona.

Prosimo Vas, da elektronsko pošto z Vašimi podatki in številko naročila pošljete na: info@volino.si.

Če je le mogoče, nam prosim pošljite tudi nekaj slik, ki prikazujejo vzrok reklamacije. Te slike nam pomagajo pri tem, da obvestilo o škodi ciljno usmerjeno posredujemo našim dobaviteljem in sprožimo pravilne ukrepe.

V primeru, da je blago sestavljeno iz več kosov, Vas prosimo, da nam posredujete številke posameznih delov, ki jih lahko razberete iz navodil za montažo. Če izdelek ni kompleten, Vas prav tako prosimo za navedbo manjkajočih delov. Poskrbeli bomo, da Vam bodo potrebni deli ponovno poslani.

Pri sestavljenem blagu (npr. oblazinjeno pohištvo) se na podlagi Vašega opisa in posredovanih slik odločamo o pomoči uporabnikom ali nadomestilu.

GARANCIJA

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. 
Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo. 
Proizvajalec je, v skladu z zakonom, dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom prodajalca. Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom. Kupec lahko garancijo uveljavlja tudi pri prodajalcu, vendar tudi v tem primeru velja določilo iz prejšnjega odstavka. Vračilo blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu.

Navodilo za izpolnjevanje OBRAZCA ZA VRAČILO IZDELKOV:

OBRAZEC ZA VRAČILO IZDELKOV lahko izpolnete kar v dokumentu in izpolnjenega pošljete na našo elektronsko pošto info@volino.si. V elektronski pošti pod zadevo vpišite "VRAČILO".

Druga možnost je, da obrazec natisnete, izpolnete in ga pošljete na naš naslov:

Volino d.o.o.

  • Veliki popusti tudi do 70%

    Od proizvajalca do vaših vrat

  • Spletna trgovina Volino trendy

    V ponudbi najdete več kot 3000 trendovskih produktov

  • Hitra dostava

    Večina artiklov se dostavi v roku 3-10 dni